2015年1月29日星期四

奧巴馬唔夠叻 - 方卓如

2015年1月22日 - 信報

國情咨文同《施政報告》有什麼分別?我問呢條問題,都覺得自己有點兒白癡,最叻嘅男人做出嚟嘅嘢,邊有得同佢比?唔係點值咁高人工?公布完之後仲即刻要加人工獎勵,真叻。但兩者係有啲明顯分別,國情咨文,應該冇人可以瞓得着覺,又拍手,又企起身,完全冇一個寧靜嘅環境。最重要係,奧巴馬都學最叻嘅男人,用市民嚟做案例講故事。只不過,奧巴馬真係有名有姓,去講呢兩個市民嘅故仔,而且個女嘅,仲「生勾勾」坐喺度聽奧巴馬講嘢。國情咨文用人嚟講故仔搵真人,梗係唔夠最叻嘅男人搵個虛擬嘅細路仔咁叻啦。

香港中產經濟崩潰

奧巴馬講乜?講middle class economics。佢要照顧嘅,就係打工捱世界嗰班,令佢哋捱得值,捱得開心,捱得有希望。最叻嘅男人剛剛相反,打工捱世界嗰班,聽到將來會有大量專才南下同佢哋爭飯碗;佢哋嘅細路仔,將來要去內地姊妹學校交流。之後仲發現,原來要17年唔飲唔食,先可以買層樓。香港嘅middle class economics,可謂經濟崩潰。邊個打工仔可以捱得有希望?

投資移民突然剎停,一班靠呢瓣搵食嘅團隊,未來兩個月都會殺紅了眼,要盡攬餘下萬幾個入咗表嘅客仔。呢度講緊千幾億,就係這一年年頭的金融市場動力。過了這一水之後,一節淡三墟,年中後就生靈塗炭喇。

亞視白武士等執平貨

據報如果下周一冇白武士出現,亞視就要清盤。咁突然?呢兩日先話有6個買家有興趣入標,而家話下星期一要清盤,嗰6個白武士仲會入標?梗係等你清盤之後,慢慢傾啦。你清盤,先有機會將股東啲債剃頭剃得狠啲,炒員工又可以狠啲,唔要嘅資產更加可以順勢剝離。喺呢個時候話要清盤,唔單止唔會迫到買家快啲扑鎚,反而仲叫佢哋等吓先,遲啲執平貨。

沒有留言:

發佈留言