2014年12月3日星期三

十年一仆驚唔驚 - 方卓如

2014年12月3日 - 信報

每年年尾都有大事回顧,對於香港,幾年後睇番轉頭,呢一年肯定係整個城市加快衰落嘅一年,無論經濟同政治都係。

佔中三子自首,勸人退場,將運動帶入社區。其實運動一早已經喺社區,將運動帶入選區先最實際,將憤怒變成選票,咁先叫做有實質效果,齋係喚醒有鬼用。可惜,正如我之前所講,香港冇人,你想投票都唔知投畀邊個好。

不屑入建制 香港冇人

下年開始係選舉年,連續三年有選舉,有心人而家着手組織,儲夠人出擊,咁先可以將運動變成實力。2003年七一遊行之後,加上封咪事件,咁就造就咗一批從未從政的人選舉勝出。今次佔領運動製造了咁多社運明星出嚟,選舉嘅勝算仲勁過2004年。唯一唔同嘅係,2004年嘅中產參政,係斯文人,相信走入建制去改變社會。但十年後嘅佔領人士,根本就唔相信建制,入去都係打鑊勁,日日俾人趕走。如果係打,出面打比入面打仲有用,佢哋有自己嘅判斷。所以,後佔領時代點樣將度氣勢帶入社區,愈搞愈虛,就係因為最實際嘅嘢佢哋不屑做。咁鬼形而上,提出訴求又係咁,後續方向又係咁,香港真係冇人。

經濟唔使多講,2015唔多掂。我老友崩哥喺券商做坐館,手下幾百人跟佢搵食。佢話,87、97、07、17,每十年一仆,呢個循環唔到你唔信。距離2017咁近,呢一個劫唔荒遠。而你睇吓四周圍環境,日本紙跌,俄羅斯紙跌,唯一美金唔跌,同之前十年一仆何其相似?都唔使識經濟學,只要你有睇報紙習慣,都應該聞到味,要有戒心。消極嘅,就驚資產價格大跌;積極嘅,儲錢執平嘢。但香港受咗呢一棍,未必有人救到你咯。

沒有留言:

發佈留言