2014年11月5日星期三

玩樂主義主導 - 方卓如

2014年11月5日 - 信報

都話香港人易管,有得食有得玩就搞掂。你睇,美酒佳餚搬到啟德咁遠,都爆到叫你唔好再去。日圓狂跌,第一時間唔係諗有乜投資路數,而係去日本平咁多,嗱嗱林訂機票去疏乎。玩樂主義仍然係香港主流意識,邊個唔想玩,寧願走去瞓街?所以係咁叫人返屋企嘅知識分子,你唔先叫政府反省吓,枉你讀咁多書。

北京難得清新空氣,藍天無雲,但我聞到一陣陣肅殺味道,香港人好快無得再玩樂主義,好快唔止無得玩,直情無嘢做。而家話事嗰班五六十歲嘅人,其實全部為咗自己搵埋最後一浸,犧牲扼殺晒香港年輕人嘅前路,佢哋想爭氣都無機會。

內地市場龐大,香港無嘢會令內地人睇得上眼,惟獨係香港這個國際金融中心,市場夠大,而且內地無。將這個金融中心變成由內地揸弗,咁就真係唔怕你佔中。上海取代香港?如果香港金融市場變成自己控制,談唔上取代唔取代。嗰啲權貴成日恐嚇香港人,叫你醒醒定定,唔係就會被上海追上,唔係欺騙就必定係白癡。

香港人被趕落車

當香港變成香港人無份嘅時候,追上唔追上又有乜嘢關係?你架法拉利畀架林寶追上,但原來你已經畀人趕落車,都唔再關你事。

慘唔慘?而家唔係講香港會點點點,係要講香港人會點點點。我一早都話,香港唔會死,但香港人就會死得好慘。後佔領時代令香港人更加自覺自身利益如何受損害,一樣都係玩樂主義主導,但會叫人睇清楚社會變化如何令你無得再玩樂,或玩樂得無咁開心。

香港人愈來愈慘,受害最深的,梗係年輕人,所以佢哋咁㷫,瞓街都要同你死過,無實質成果唔會收貨,係有佢哋嘅道理。政府一係睬佢哋,一係就打殘佢哋,無中間、無得當無事發生過。歷史上好多social unrest,都係農民身無長物反抗壓榨的大地主。而家香港就係一班本來可以手上有嘢,但即將畀人搶晒、而家要群起反抗嘅年輕人。

權貴你真係想香港人好嘅,唔該你勸吓政府,同埋唔好做咁多嘢趕香港人落車。

沒有留言:

發佈留言