2014年11月4日星期二

諗吓後佔領時代 - 方卓如

2014年11月4日 - 信報

炒股票嘅人其實最啱搞政治,因為兩者都有唔少共通點。外國有好多成功例子,米高彭博係其中一個,索羅斯都有用錢涉足政治,Icahn直情以政治手法用爭取呈命賺錢,但香港就未出現過兩者兼容的高手,梗係有其原因。兩者有乜共通點?炒股票同搞政治,要成功,都必定要係聰明人,少啲腦筋,一係輸錢,一係輸命。香港炒股票都要腦筋,搞政治就唔使用腦喇,只要忠誠。你唔見好多議員蠢到加零一咩?點蠢法?佢自己都問緊自己。

炒股票同搞政治,都要無時無刻防人,以防被人陷害。呢兩行都係出名嘅零和遊戲,你賺我就蝕,一將功成萬骨枯,點都冇雙贏。你可以唔害人,但唔好俾人害你。當然,你唔害人,自然行慢一點。炒股要防止對手搵你笨賺你啲錢,搞政治要防人從中作梗奪權攞你命。

定性無法改變

香港人炒股票咁叻,應該知道一掂到政治,對家就會防你,估你別有用心。無論你出發點有幾好,動機有幾善良,對着打獵出身的人,老虎點會係朋友?

佔領人士咁善良,又掃地又煲湯,對於被指為顏色革命梗係莫名其妙。但係對於爭權是一生事業嘅人嚟講,你出聲要佢改呢改路,梗係會覺得你奪權,唔會見到你善良一面。佔領運動行咗成個月有多,呢種定性係冇辦法改變,你唔應該諗點樣去解釋,你應該諗喺後佔領時代應該點生活。

我覺得後佔領時代會生活得好鬼谷氣,仲慘過而家。有乜解救方法?惟有放眼世界,心胸廣闊啲,就冇咁谷氣。呢個世界衰政府多過好政府,唔公義嘅事情日日都有發生,香港唔係只此一家。

都係嗰句,你阻止唔到世界向某些人傾斜,但你可以爭取企喺傾斜嗰一邊,只要唔好欺負另一邊就得喇。

沒有留言:

發佈留言