2014年11月12日星期三

年輕人未算最慘 - 方卓如

2014年11月10日 - 信報

呢個世界啲領袖,日諗夜諗就係點樣鞏固自己嘅權力,同做生意日諗夜諗點搵錢一樣啫,好正常。香港人只不過一直都係被訓練專心搵錢,冇人教過亦唔鼓勵如何奪權。純情嘅香港人理性和平爭取,喺政治人眼中,唔會係咁簡單,就好似地產霸權做乜嘢都好,人哋睇都係為咗搶錢。

領袖而家為咗鞏固權力真係無所不用其極,你睇普京而家為國捐X,要搞到全國都係兄弟姊妹,到時乜嘢選舉都好,大家都係自己人,普京王朝千秋萬世,真係打到腳軟都抵。

當乳牛的一代

有人話而家啲年輕一代好慘,競爭又大,機會又少,所以積落好多不滿。其實你有冇諗吓,佢哋啲老豆老母仲慘。佢哋最大嘅成就,可能只係有層樓喺手,除此之外,份工可能危危乎,兩公婆貌合神離,父親母親身體日差,嗰仔日日走咗去瞓街博拉。一份糧養5個人,真係少個崩都唔掂。呢代人真係從未嘆過嘅一代,後生嘅時候掛住讀書考試,出嚟做嘢掛住賺錢供樓,大個啲就望升職搵奶粉錢,人工加咗就成份用嚟供書教學,到差唔多夠鐘退休,嗰仔仲未養得掂自己,有排同你住。

呢一代同隻乳牛冇乜分別,一夠鐘就畀人揸到乾為止。不過,好彩佢哋一啲都唔覺得痛,因為由細到大佢哋就畀人灌輸呢種生活先係正常。而家啲學生要出嚟瞓街,好大原因就係唔想再做另一隻乳牛。不過,就算佢哋想做都冇,冇咁舒服淨係畀人揸。將來啲年輕人大過咗,只可以做黑熊,畀人拮住攞膽汁,辛苦百倍。你話而家年輕人啲老竇老母,面對此情此景,係咪仲慘過啲仔女?

日圓大幅貶值,香港人以為執到寶,去日本旅行夠平好開心。但係港紙唔跌得,換嚟嘅就會係資產價格下跌。

九七年咪試過一次,之後啲報紙都有唔少評論馬後炮寫過。唔使識經濟學,你睇番過去幾十年,邊個國家啲貨幣升值,邊個國家就冇運行。日圓跌得咁猛,唔理人間死活,小心你去完滑雪返嚟,連層樓都冇埋。你睇,年輕人老豆老母呢代幾多嘢煩。

沒有留言:

發佈留言