2014年11月24日星期一

以後場場作客 - 方卓如

2014年11月20日 - 信報

睇報紙話,佔領運動最觸動中央神經嘅,就係「命運自主」這四個字。

我唔明點解冇人出嚟講句說話,命運自主明明就係香港人最高尚嘅情操,係大多數人嘅終極目標。

成日講嘅財務自由,每個香港人想做到嘅境界,目的咪係要命運自主囉!你有財務自由,唔使睇老細面色,命運自主;你唔使憂柴憂米,可以過自己想過嘅生活,做自己喜歡嘅工作,命運自主;同自己最愛嘅人喺埋一齊,唔係因為要靠邊個邊個供養,命運自主。

See?香港人日搏夜搏,努力搵錢,唔搞政治,唔係想命運自主咩?而家竟然變咗係死罪,冇人夠膽出嚟講句說話,香港唔係淪落到咁呀嘛?

昨天寫到香港人瓜得,想同內地人爭都唔係咁容易,但係我咁講,唔係話香港人要受保護、要人餵。有啲工種你冇裙帶關係做唔到,但係內地人都唔係全部都有裙帶關係,冇人冇物,一樣都有好多人做到識飛。香港人有本事肯將自己同化,肯拋個身出嚟同你死過,點解唔可以突圍?

後「滬港通」年代,你就係要諗點樣同內地人競爭。香港人要承認已經冇咗自己嘅主場,但場波如果要繼續踢,你又未掛靴,作客都要落場打,唔係可以點?

為搵食何妨四海為家

其實,世界上有好多地方嘅人都習慣作客打波,經常轉場。內地人今日喺北京,聽日喺南京,搵食都係要周圍走,只不過香港細,以前慣咗最遠就係九龍過海香港,後「滬港通」年代,你冇咁舒服,唔一定要返大陸,你有本事,做到去巴黎都得,但係如果諗住喺香港過世,你要預咗好唔高興。

沒有留言:

發佈留言