2014年10月16日星期四

已經返唔到轉頭 - 方卓如

2014年10月16日 - 信報

寫咗兩個星期佔領,估唔到日日有新鮮題材,長寫長有,其實都好鬼悲哀。我仲有好多聽聽埋埋嘅財經嘢可以寫,但係日日都搞到國難當前咁,我都冇心機講其他嘢。

大家有所不知,我父親未退休前係做警察,所以我自細係出入差館大,去警察會游水,隔籬鄰舍全部都係警察,細細個一齊玩的,啲老竇都係當差。我會考成績及格,攞咗個警察什麼聯誼會嘅500蚊獎學金,係我成世仔唯一一次有獎學金咁威水。所以,我對警察呢個職業有份兒時情意結。我幾歲大嘅時候唔記得乜嘢原因,有一次講咗句「差佬」,我母親即場訓示我:「你老竇都係做警察,咩嘢差佬?」我印象深刻到記到而家,自此我只會講警察。

拖入去後巷當佢係古惑仔揼一鑊,講真,我好同情警察,罪魁禍首係個政府。你明玩班示威嘅市民,想拖到佢哋意志消磨,煽動市民內鬥,搞到警察前面畀市民鬧,後面畀古惑仔笑,你叫當差嘅將來點做嘢?

我好同情警察

黑白兩道以後都睇唔起又唔驚警察,呢個城市仲可以點管治?政府一手玩殘自己的警隊,全世界未見過一個政府可以恐怖到呢個程度。

中央政府相信特區政府可以妥善處理佔領事件,呢兩個禮拜就見到特區政府連環錯誤地處理,單單呢條辜負中央政府信任、從而搞散咗香港嘅大罪,有排同你計。

話咗香港而家就係忍無可忍四個字可以概括晒,連大台記者都忍無可忍要出聯署聲明。佢哋想做好新聞工作,但高層搞到成個維穩台,畀街坊日日冷嘲熱諷,相信記者們都唔好受。

而家終於輪到佢哋忍無可忍要開名反抗,可想而知成個社會忍無可忍嘅氣氛有幾嚴峻。我而家戥佔中三子慘,家陣嘅場面絕對唔係當初佢哋所諗嘅,好多走出嚟唔妥政府嘅人分分鐘從不支持佔中,就算當日三子唔宣布啟動佔中,今日相信都會有咁多人畀政府迫到佔領金銅旺。佢哋一宣布佔中,而家就入晒佢哋數。

所以話,政治嘅嘢唔到你有預設劇本,冇嘢係你全部預計之內。中央有一句講得好啱,佔領運動之後,受苦嘅只會係香港人。我一早都講,香港唔會有事,但香港人就會好大鑊,而家已經唔係學生返番屋企就可以當冇事發生過。

有冇睇Matrix?食咗粒藥丸醒咗之後,你條命就冇得返轉頭。

沒有留言:

發佈留言