2014年10月8日星期三

睇你匿得幾耐 - 方卓如

2014年9月29日 - 信報

有冇睇套戲,叫V for Vendetta?未睇?快啲睇,極權政府就係咁樣對付人民,要你哋臣服,要你哋驚。極權政府係如何上台的?對唔住,好多時候都是靠選舉上台。選完之後,就有資源鞏固自己權力,然後變成選舉都奈佢唔何嘅極權。

政權來自民怨 可謂創舉

香港從來冇選舉,但反而因為冇選舉,冇政府夠膽打橫行。而家你是否覺得政府唔驚你?所以佢講乜都得,做乜都得。講大話又得,硬上弓又得。但弊在佢愈搞到民憤四起,佢坐得愈穩。一個政府的政權來自民怨,可謂創舉。

好多人話而家香港唔似以前香港,係呀,係有系統地改變香港,一直進行,到現在無法掩飾,浮上水面,又或者係已經毋須掩飾,畀你知道又如何,你可以點?有冇睇《千與千尋》?成枱餸任你食,食到你變成豬,變成豬最後梗係要劏你,仲使同你客氣?

一個政權要激起民憤,單靠自己做唔嚟,要幫兇。幫兇有兩種,知道自己做緊壞事,同覺得自己做緊好事。前者仲有得救,因為是非黑白好清楚,假以時日幫兇都有機會頂唔順。後者就死梗咯,因為呢個世界已經變成是非不分,等於人類同喪屍共存,而喪屍係唔會知道自己係喪屍,佢食人係冇錯嘅。

當你身邊又有人類又有喪屍,你就要問自己企喺嗰邊,政權要人做幫兇,你可以選擇唔做。你唔親近政權係第一步,拒絕參與政權係下一步,拒絕沉默,指摘政權係再多一步。你選擇做人類,朋友可能會少咗,心情會差咗,但冇辦法,你要做一個人,這是代價。阿姆斯特丹有個Anne Frank博物館,其實係佢一家逃避納粹德軍嘅屋,內藏暗格。佢最後捱唔到,畀德軍捉入集中營。你而家匿喺屋企睇電視好爽,小心冇幾耐,你都變成Anne Frank。

沒有留言:

發佈留言