2014年10月8日星期三

應該點做,你懂的 - 方卓如

2014年10月7日 - 信報

社會賢達陸續走出來勸佔領人士撤離,講到口水都乾;加上每晚都有「今晚清場」的消息傳出,狼來了咁多日,軟硬兼施,都叫唔走瞓喺街嘅人,證明佢哋嘅意志同決心,唔係嗰啲上晒岸、印印腳嘅賢達可以體會。

歧視條例諮詢逐條驗

喺呢個時候,如果賢達係為香港人着想,就好應該捨難取易,掉番轉頭同佢哋最friend嘅特首傾吓偈,勸佢放下身段,唔好死頂。尤其係董伯伯,一直係心地好的慈祥長者,而且又一手捧起特首,撐佢到今時今日。

如果董伯伯有憐憫之心,好應該搵啱對象,勸人都要勸啱嘴型,唔係就變咗做騷。

噚日真係長假期之後第一日返工,中學又復課,中環灣仔真係體現到塞到爆。

未算,咁塞,政府仲要喺駱克道鑽地整呢整路,荒你唔死。

政府就係要用全香港人做陪葬,同你死過。其實呢啲都唔係新聞,政府攞香港人條命較飛都唔係第一次。

最近網上傳得最行的歧視條例諮詢文件,就畀網民踢爆係將內地人變貴族。呢份諮詢文件出咗3個月,都冇乜人講,但係而家全部人變晒政客上身,逐條逐條同你驗屍咁驗。

今次香港人覺醒運動,真係全面到不得了,以後有兩樣嘢一定會發生。

香港人全面覺醒

第一,所有鬼鼠政策唔會有機會畀你側側膊,一定同你嘈到拆天。

第二,示威遊行佔領已經變成常規機動化,以前遊行畀你封幾條行車線,迫到人發忟憎。以後?衝出去開路就開路,唔怕警察。政府以後想推政策,仲有乜嘢能量?政府其實同廢咗冇分別,社會賢達冇理由唔知。如果想香港好,應該點做,你懂的。

沒有留言:

發佈留言