2014年9月23日星期二

十大職業之首 - 方卓如

2014年9月23日 - 信報

十大女士理想對象的職業,排首名的是銀行家,這要拜各大傳媒所賜。銀行家有這樣的地位,必定有其原因。薪水較高相信係其中一大原因,千祈唔好覺得女士以工作為擇偶條件,大家就話現實、勢利,其實跟男士以外表漂亮為擇偶條件一樣。男士以貌取人,是非常原始的自然反應,女士以人工即搵食能力揀人,自人類出現以來都一樣。男士怕第時自己冇錢會被人拋棄,女士亦怕將來年老色衰,配偶變心一樣。所以毋須掩飾,人工高多人鍾意,天公地道。

銀行家除了人工可能較高之外,其他可能是幻象。銀行家的工作一啲刺激樂趣都冇,近乎可以用枯燥來形容。他們好可能是PowerPoint高手,日常工作就是製作不同的PowerPoint。這與他們學生年代做功課其實近似,係唯一學以致用的項目。他們好快手,聽完古仔之後識得點樣present,改完又改,這份就是他們最實在的貢獻。

銀行家頻出差 眼光未必闊

他們出差頻密,但大多數是坐車往來酒店、客戶辦公室、機場。他們可能到過許多城市,但眼光其實不離電腦同電郵。唔好以為他們經常出外公幹就眼光廣闊,隨時唔及你跟旅行社七天去十國見到咁多嘢。另外,他們的工作時間大多數花在conference call。你無法想像,既然大多時候,都是將電話校成靜音,唔需要出聲,齋聽都有咁多電話要講。他要到時到候,答上兩句嘴,以示自己在場。其餘時候,帶earphone做自己嘢。人生,花在毫無價值的電話上,他們比任何人都多。

十大職業之首,拆開了就是如此生涯,最重要還是那張卡片。他們的卡片,是身份證。沒有卡片之後,剩下兩種人。一種,唔係任何一個人,nobody,冇人會記得,打電話冇人接。另一種,做了另一行完全唔同嘅行業,非常成功。而人家介紹他的時候,會說他是前銀行家。

沒有留言:

發佈留言