2014年8月21日星期四

同化完一次又一次 - 方卓如

2014年8月19日 - 信報

最恐怖係乜嘢?唔係遊行派錢,亦唔係搞手強烈否認遊行派錢,而係社會見到遊行派錢證據確鑿,都冇乜反應,覺得理所當然,派錢係正常,唔派先怪。當不斷喺你耳邊講要和諧、要包容,和和吓、包包吓,你會覺得好多匪夷所思的事情,是國情,是發展中的必經階段,是以13億人口整體利益為依歸,是有自己國家特色的一套。

殖民最高境界

你從前以為啱的一套,唔單止冇國際標準,更加唔可以將西方一套照搬。唔使等好耐,你會連是非都唔識分,而更進一步,你會開始用新嘅一套去做人。殖民最高境界就係同化,歷史上唔係咁多地方可以同化成功,但香港可以同化完一次又一次,可算是破紀錄。

我師傅有一樣嘢最叻,就係教到自己啲助手tup tup掂。要知道,我師傅做嘅工作,係中環最高深嘅一套,識少一瓣,輕則輸幾個億,重則人間蒸發。如果所託非人,畀個唔生性嘅手下搞衰咗單deal,喊都無謂。佢公司一副機器,運行得咁順利,一啲都唔簡單。

師傅一個人做晒

佢有乜秘訣?秘訣就係個腦轉得快,又熟啲工作程序,最重要係夠細心,知道邊個手下識做啲乜,同埋佢哋會喺邊個環節犯錯。Virtually其實都係佢自己做晒,只不過變咗佢有多二十對手,可以同時間做幾樣嘢。喺某啲環節,畀夥計諗吓嘢,引導佢哋分析吓。絕大多數情況下,其實佢諗晒,其他人照做就得。我師傅咁做嘢法,佢係CEO、培訓部、戰略研究、銷售人員集於一身,只有茶水部阿姐嗰份工冇佢份。佢咁做嘢法,唔係平常人可以做得嚟。

唔好睇佢咁勁,佢平時嘅生活,同你隔籬鄰舍冇分別。去打波(唔係打哥爾夫球,係喺球場打波),着件風褸,坐架Alphard周圍走。低調到接近隱形,呢啲就真係悶聲發大財。人哋話有名就有利,我師傅就係最勁嘅只要利,最好連名都冇人知。

沒有留言:

發佈留言