2014年6月18日星期三

錢搵錢都唔夠人叻 - 方卓如

2014年6月4日 - 信報

老早講過上市公司老闆是萬能,但如果這位是一名內地的上市公司老闆,更加是萬能再萬能,做到好多香港人冇辦法做到的角色。

內地人融資點子高超

他們個個都一定是國策專家,冇一個香港人及得上佢哋一半。香港人都努力學習國策,知道如果唔知國家未來點走,自己會死得好快。但香港人知道的只是字面,再叻,你識得幾個官,可能會多一點解說。不過,你永遠改變不了的是,你永遠是外人。外人意思就是最內線的事情你不會知道。字面上你稔熟國策,你絕對夠資格打去電台做一個中國問題專家。但做生意是捲起衫袖埋身肉搏的血戰,你要知道的國策是實實在在有幾多路數。靠睇字面扮專家,十條命都唔夠死。

他們必定都是融資專家,這個是必然。做生意找融資是天經地義,香港人都識。但內地人融資的點子,香港人未到他們水平一半。香港人槓桿買樓是天下第一,養成銀行最叻是睇磚頭,其他抵押品六親不認。內地人去融資,門路四方八面,抵押千奇百怪,最緊要,債主知道點樣收數。

一個借錢還錢再借錢的生態環境,香港人是打不進去。你會覺得咁貴利息邊個會借,同時又會問咁貴利息邊個還得起。但就是有這個瘋狂的生態,才有瘋狂的以小博大的機會。香港人就算幾進取,都接受唔到博到咁盡的心態。香港的老闆見過內地行家的行為,會覺得自己其實好似打份工,保守到暈。

樓市獨旺損搵錢能力

他們是21世紀資本主義的代表,是看準機會以錢搵錢的表表者。本來這是香港人的強項,但樓市獨旺,香港人已經不用傷腦筋如何融資。連錢搵錢的能力都喪失了,點同人鬥?25年原來過得好快,25年後我都可能瓜老襯。唔好浪費時間,要做好做,有食好食。

沒有留言:

發佈留言