2014年6月19日星期四

飲嘢 - 方卓如

2014年6月19日 - 信報

我研究咗好耐,平時飲嘢尤其是新相識,你傾偈講什麼話題,會暴露你是什麼人。熟我的朋友都知道,我冇乜嘢講,一大班人飲嘢,我坐低睇報紙,他們都慣晒。但聽埋聽埋,飲嘢講乜嘢,是無可掩飾的露底行為。

話題令人「露底」

最常見的話題是講公事,講吓做緊乜嘢,老細點,公司應該點點點。如果飲嘢時候一個女仔講公事,九成九佢係單身冇男朋友。初時只係統計學觀察所得,但久而久之我發現點解。當腦入面首先浮現的話題是公事,證明一定是投入工作,才會本能地想到用公事作話題。放工會一大班人飲嘢,又寄情工作專心投入,梗係冇拖拍,仲使問;反過來,話題只有公事的女子,生活乏味,咁,單身都好自然。

話題是旅行的,呢個人應該是沙塵白霍。廿一世紀,個個都有經驗或多或少出過門,旅行本身並非大件事,而其他人亦對你去過邊度冇興趣。拿這個話題大講特講,是炫耀你有錢有時間,繼而顯示這個人冇自信,要用這類話題掩飾自己的不濟。

用運動作話題,這個人有點意思。現代人唔多運動,有運動已經唔係一個悶蛋(雖然齋跑步可能都是悶蛋一名,但今日不在此深究),仲可以作為話題,至少要對這項運動有點研究,有些心得,才可以形成話題。一年游一次水,邊有嘢同人講?而夠膽用運動作話題,這個人應該唔只玩一種運動,否則兩句講完,或者傾談對象唔玩你提起的運動,你冇得即刻轉台講第二款,隨時dead air,好鬼尷尬。

滑雪唔啱講潛水,潛水唔啱講單車,單車唔啱講帆船,帆船唔啱講網球,講到啱為止,大把嘢講。識玩咁多樣運動,這個人唔好話傾偈,直情要深交下去。

談時事要「鬆人」

如果用本地時事做話題,這個人你要即刻放低杯酒,輕輕按一按個肚,說有點兒唔舒服,走先。萬一佢開始講東北發展、白皮書、6.22、地鐵工程、反黑打人、剪布、停車封閘,這個人,一係在外面暴力衝擊入面,一係在入面暴力抹黑外面。在外面的人不會有機會飲嘢,全部被人拉晒去打,這個一定是入面的人。

放工飲杯嘢啫,你有權揀人,你唔想佢出去話代表你,又話你好偉大。讀番書的你,佢又唔肯同你講英文。想輕鬆吓搞到咁辛苦,何苦?

沒有留言:

發佈留言