2014年6月18日星期三

識得多輸得愈多 - 方卓如

2014年6月18日 - 信報

人類十大發明,我會話股票必定是十大之首。股票能夠有秩序地轉移財富,亦可以將財富傳給下一代。識做生意而唔鑽研股票,是懶惰,要好好教育。

搵股票催化劑

昨天我寫林少陽系統整理的催化劑投資法,有人打嚟問有冇更深層次啟示。Well,我師傅講得好,世界上有本事有諗法的人千千萬萬,最後企得起身仲可以也文也武的,佢就係師傅。佢之前可能死了一萬個師傅,但唔緊要,冇人會記得,只有最後一個,才會萬人景仰,受人追捧。

價值投資依然用得着,只不過平民百姓的你,是永遠不能夠發掘真正價值。平民百姓用價值投資賺到錢,唔係你叻,係你好彩。我可以近距離觀察過一些公司,望到它們的真正價值。我敢講,平民百姓冇可能睇得出真正價值。如果業餘人士在家裏拿着本年報揭吓揭吓,做功課,準備明日落盤,作為興趣,課餘活動,放工後搵些細藝,無妨。如果你認真,以為識睇,掂!仲畀你開始贏錢,咁就弊!分分鐘輸身家。股市專收叻仔就是這個意思,你以為識睇,其實你跟本睇唔到。

咁點搞?搵催化劑就最啱,因為叫得催化劑,就知佢唔last得耐。唔last得耐嘅,你會如履薄冰,日日(目及)到實。今日覺得啱嘅,你會接受明天可能唔啱,因為催化劑會突然唔見。價值畀人感覺恒常持久,催化劑就個個知要走鬼。專注催化劑,是概念的改變,對平民百姓功德無量。

股市專收叻仔

催化劑還可以幫大家避過過去一世紀地球最大騙局,市盈率種在平民百姓腦中,個個知啲唔知啲,害死人。市盈率低,你覺得抵,買,佢可以再低。市盈率高,你沽,佢仲可以升。最慘係過去十大升幅股,可能有一半是零利潤,市盈率負數。你有學識,識計市盈率,避開這類冇價值股票,反而佢哋股價最升值。你唔明,點解自己咁醒會輸錢?

沒有留言:

發佈留言